czwartek, 26 lipca 2012

Przygotowania do Pokazu

Drogie czytelniczki :P
Pokaz tuż tuz. Przygotowania idą pełną parą.
Mamy zespół muzyczny, catering,
A co najważniejsze wspaniałe dziewczyny, które charytatywnie wystąpią na rzecz fundacji Pomocna Mama.
Każda z Pań została przeze mnie wystylizowana, część dziewczyn będzie malowała Agnieszka Gajewska z Excellent nails&body a drugą cześć Marysia Ciernioch. Fryzjerką na naszym pokazie będzie Aldona Karczewska- Wodzińska. http://www.fryzjer-aldonakw.pl/
 Jestem tym Panią bardzo wdzięczna wszystkim moim kobietkom za pomoc a w szczególności Lidce z Fundacji Pomocna Mama , która dzielnie znosi moje stresy , we Wszystkim pomaga i jest kochana.
Trzymajcie kciuki ...
Mam nadzieję , że będzie Was jak najwięcej :P

3 komentarze:

  1. Było super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam zwariowany weekend i niestety nie mogłam się pojawić ;( ale mam nadzieję, że będzie jeszcze podobna okazja :)
    Iga

    OdpowiedzUsuń